zondag 3 mei 2015

# 071 - Instagram - week 18

Ik heb weer een leuke week achter de rug. Op maandag was het Koningsdag. Met Daphne, Huy en Giedo ging ik naar Utrecht. We hebben eerst lekker door de stad geslenterd, lekkere dingen gegeten - yoghurtjes, friet - en een beetje over de vrijmarkt gelopen. Toen was het tijd om naar Kingshouse te gaan! Ik ga eigenlijk nooit naar festivals, maar ik vond het ontzettend leuk. We hebben eerst anderhalf uur gedanst op Oliver Heldens. Ook Quintino, Pep & Rash en W&W draaiden. Wat ik fijn vond was dat je genoeg ruimte had om te dansen. En de muziek was natuurlijk heerlijk. 's Avonds aten we nog een wok to go en daarna waren we echt kapot. Op dinsdag moest ik wel gewoon weer werken. Op donderdagochtend had ik nog een sportochtend met de kinderen. Ze deden o.a. judo en ze mochten op de klimwand, heel tof. Ik heb drie avonden gesport en toen was het dus echt.. vakantie! Gisteren heb ik nog wat beautyspulletjes gekocht in het dorp en zaten mama, Estelle en ik te genieten op een terrasje in de zon. Voor degenen die nu ook vakantie hebben: geniet ervan! En voor alle meiden/jongens die moeten leren voor examens: veel succes!


Parijs, februari 2013. ✗ Koningsdag! ✗ OOTD.


Yoghurt Barn. ✗ Beste friet van Nederland proeven. ✗ Oliver Heldens @ Kingshouse.


Topdag! ✗ Juni, 2014. ✗ OOTD op woensdag.


Wandelingetje. ✗ OOTD op donderdag. ✗ Goede eindbeoordeling!


OOTD op vrijdag. ✗ - ✗ Salad essentials.


OOTD. ✗ - ✗ Details.


- ✗ Havermoutpap.

9 opmerkingen:

  1. Het ziet er inderdaad uit als een hele leuke en gezellige week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat je nu twee weken vakantie hebt! Geniet ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van je twee weken vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke week! Geniet van je twee weken vakantie, ik heb het niet haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie fotos! Ik hou echt van je foto's, iedere ochtend is het weer een plezier om op instagram te kijken! Volgens mij sta je ook altijd leuk op de foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kijk voor het eerst op je blog, maar echt, jouw haar is jaloersmakend mooi! Wauw! Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Ik vind je OOTD echt fantastisch; je ziet er prachtig uit! Hoe smaakte de beste patat trouwens?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lekker! Maar ik moet zeggen dat ik de friet in Amsterdam die de derde plek kreeg, lekkerder vind!

      Verwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.