zondag 16 november 2014

# 049 - Instagram - week 46

Goedemorgen. Dit weekje had ik liever even geskipt. Dat heeft vooral te maken met dat ik me vanaf donderdag al niet top voel. Ik stond op met erge keelpijn en die heb ik nu nog steeds. Ook voelde ik het een beetje in mijn lijf. Maar op vrijdagavond was het het ergst. Toen kreeg ik ook enorme hoofdpijn. Nu gaat het wel weer, gelukkig. Echt bijzondere dingen zijn er afgelopen week niet gebeurd. Maandagavond mocht ik wel weer 'n keer op het podium bij GRIT. Dat vond ik leuk! En we aten voor het eerst weer zuurkool.. en lekker dat ie was! Vanaf vrijdag heb ik rustig aan gedaan. Vrijdag keek ik de actiefilm Taken, die supergoed is. En natuurlijk keek ik The Voice. Ariana was te gek :). En gisteren keek ik nog de film Source Code, die ook zeer de moeite waard is. Ook vandaag zal het een lekker binnenzit-dagje worden. Het is grijs, het regent, dus dan mag het :). Allemaal nog een fijne zondag!

Je kunt me volgen op @denisekoopmans.


OOTD polaroid. ✗ November, 2011. ✗ Krullen!


Pont de l'ArchevĂȘchĂ©, Parijs, februari 2013. ✗ Amsterdam. ✗ Ik mocht weer op 't podium staan bij GRIT Strength :)!


Ik heb mijn Huawei nu precies 1 jaar. ✗ Zuurkoolschotel met gehakt, spekjes, banaan, ananas, venkelzaad, aardappelpuree, gesmolten kaas en appelmoes. ✗ OOTD.


Rome. ✗ Cola zero + salade. ✗ Snorremans.


Keelpijn, bah. ✗ Floris kijken met de kinderen. Geweldig :). ✗ Stoken.


Favoriete boom. ✗ Vrijdagavond met keelpijn en enorme hoofdpijn op de bank, in m'n onesie. ✗ Lunchen en de clash van Eloy en David terugkijken.


Revenge. ✗

12 opmerkingen:

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.