zondag 26 oktober 2014

Nieuwe laptop

Zoals je hebt kunnen lezen, ben ik sinds kort in het bezit van de HP Pavilion 17-f040nd. Ik wilde al een lange tijd een nieuwe laptop, maar nu besloot ik het eindelijk maar eens écht te doen: een nieuwe kopen. Ik was mijn vorige laptop echt helemaal zat. Het foto's op mijn laptop plaatsen ging steeds langzamer. Soms moest ik het tot frustratie drie keer opnieuw proberen. Bovendien bleek de poort van mijn laptop ook kapot te zijn, waardoor ik héél langzaam internet had. Muziek luisteren en een internetpagina bekijken? Dat was al teveel gevraagd, hij haperde continu. Maar dat is nu allemaal verleden tijd. Ik wilde een weloverwogen keuze maken, dus vroeg ik advies aan vrienden van me. Zelf heb ik namelijk geen verstand van wat goed is en wat niet. Uiteindelijk heb ik besloten om de HP Pavilion 17-f040nd te kopen. Deze laptop leek geschikt om foto's te bewerken en daar zocht ik naar. Ik heb de laptop nu bijna een week en ben ontzettend tevreden. Ik downloadde Photofiltre en Photoline om mijn foto's te kunnen bewerken en dat ging razendsnel. Bovendien kan ik nu weer snel internetten en gerust drie verschillende dingen tegelijk doen. Wat een verademing! Er staat Windows 8.1 op mijn laptop en dat is natuurlijk even anders dan Vista. Maar op zich valt het mee, er zit gewoon een bureaublad op. Ik moet ook nog veel ontdekken, hoor. De laptop is 17,3 inch. Een groot scherm vind ik namelijk heel fijn. De laptop is rond de 3 kilo, dus niet zo zwaar. En oh ja, nog een heel groot pluspunt: de laptop heeft een Beats Audio-systeem. Wauw, het geluid is fantastisch! Als er nog dingen zijn die je wilt weten, vraag het me gerust. Hebben jullie een fijne laptop/computer?

13 opmerkingen:

  1. Hij ziet er fijn uit! :) Ik heb zelf sinds een paar maanden een MacBook pro en die is onmiddellijk benoemd tot mijn nieuwe baby haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik wil ook graag een nieuwe laptop, dat wordt sparen!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er goed uit ♥ zelf heb ik nog niet zo heel lang een nieuwe laptop xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw mooie laptop! Hij ziet er mooi uit, ik heb er zelf ook een van hp. Ik zou niet weten welke het is maar ik heb nu al 1,5 en hij doet het nog steeds super goed! Mijn harde schrijf is wel een keer kapot gegaan dus toen moest ik hem wegbrengen en een paar weken geleden was mijn scherm kapot dus moest hij ook gemaakt worden, maar verder vind ik hem erg fijn! Veel plezier ervan :) Klinkt goed wat je beschrijft over het geluid!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er uit als een hele fijne laptop!
    Ik ben ook heel erg toe aan een nieuwe, hopelijk met kerst een MacBook in de wacht slepen
    Leuke blog!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me een fijne laptop! Ik heb op dit moment zelf geen laptop maar gebruik die van mijn vader alleen wil er wel graaf zelf een, maar op dit moment nog geen geld ervoor helaas haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er mooi uit! Leuk! Ik heb wel een fijne laptop, maar hij zou maar +/- 5 jaar mee kunnen gaan en die van mij gaat volgens mij al iets langer mee (of precies 5 jaar) en begin het nu wel te merken... helaas! Ben als de dood dat 'ie ineens crasht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij lijkt me superfijn! Ik ben ook wel een beetje toe aan een nieuwe.. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi!

    Volgens mij kan je er ook goed spelletjes mee spelen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat weet ik eigenlijk niet! Ik speel nooit spelletjes op de computer ;).

      Verwijderen
  10. Heel erg leuk dat je een nieuwe laptop heb gekocht. Is de oude dan niet meer te maken geweest?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.