vrijdag 5 september 2014

5 september

Wat gaan de weken alweer snél. Afgelopen weekend baalde ik er nog van hoe snel het weekend voorbij was gegaan. Maar nu is het alweer vrijdag en staat er weer een nieuw weekend voor de deur. In groep 5 gaat het goed! Heel veel is er niet veranderd. Ik heb (op twee kinderen na) dezelfde groep als vorig jaar. Ik ken de kinderen dus goed. Er zijn alleen wat nieuwe vakken bijgekomen, zoals natuur en aardrijkskunde. Ik vind al die vakken alleen maar heel erg leuk om te geven! Vrijdagavond, wanneer ik weer thuis ben en 's avonds nog heb gesport ben ik wel helemaal bek af, haha. Gisteren is Expeditie Robinson weer begonnen en wordt donderdagavond weer mijn fijne tv-avondje. Heerlijk programma vind ik dat. Aankomend weekend ga ik uit met Giedo en Daphne en zou ik éigenlijk maar weer eens een bezoekje aan de kapper moeten wagen (ook al wil ik het liefst niks van mijn lange haar af..). Voor iedereen die vandaag naar school gaat of werkt: succes! En geniet daarna van je weekend.


20 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Alvast een fijn weekend :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je dezelfde klas hebt kunnen houden, het lijkt me wel fijn als je de kinderen alvast een beetje kent. :) Je haar is trouwens echt heel lang geworden, als je het vergelijkt met de foto's op je header!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn weekend meid, leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt bij je nieuwe baan!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's weer! En wat fijn dat het zo leuk gaat met lesgeven en dat de tijd zo snel lijkt te gaan, dat is vast een goed teken! :) Fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat het goed gaat. Ik vind het zelf ook ontzettend snel gaan allemaal. En erg leuk dat Expeditie Robinson weer begonnen is inderdaad :).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's weer! En je haar is zo mooi. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je hebt prachtig haar maar een paar lagen zouden jou ook goed staan! en is een stuk lichter voor jezelf! liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe komt het dat je dezelfde klas hebt? Gaan in Nederland de leerkrachten mee elk jaar? Of ben je gewoon van leerjaar veranderd dit schooljaar?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je dat vraagt! Meestal gaan de leerkrachten niet met de groep mee, maar bij mij wel. Dat was met een reden. De kinderen hadden veel vervelende situaties meegemaakt begin vorig schooljaar. Daarom was het fijn dat ik met ze meeging, zodat de situatie stabiel bleef ;)!

      Verwijderen
  9. Jeetje wat is je haar lang zeg! Het valt me nu heel erg op ! Leuk dat je weer hetzelfde klasje hebt, dan gaat het vast een stuk makkelijker met lesgeven. Ik heb net mn eerste weekje op het HBO gehad. Heel druk, maar wel erg leerzaam en leuk :) Geniet van je weekend Denise! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat zit je haar mooi op de foto's, het is erg lang inderdaad maar het ziet er mooi uit. Ik vind het fijn om af en toe een stuk eraf te laten knippen, mijn haar groeit zó snel! Ik slaap vaak met een vlecht in, dan heb ik zo'n slag en ziet er een stuk voller uit! Ik ben erg jaloers op jouw haar, de kleur is ook heel mooi. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk artikel! Echt prachtige foto's ook. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben net begonnen aan de Pabo, binnenkort begint mijn stage. Groep 5/6 lijkt mij het leukst, dus ik vind het leuk om dit soort dingen te lezen! Volgende week is m'n tweede weekje, heb er zin in!
    En trouwens, je haar is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is al zo vaak gezegd geweest maar wat een prachtige haren heb je!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.