donderdag 25 september 2014

22 outfits

De afgelopen tijd probeerde ik iedere ochtend een foto te maken van mijn outfit. En verrassend genoeg lukte me dat. Ik vond het ontzettend leuk om te doen, want het motiveerde me om veel verschillende kledingstukken uit de kast te halen en af en toe wat nieuwe combinaties te bedenken. En ik koos niet iedere keer voor mijn haar los, maar deed ook soms een staart of visgraatvlecht in. Nu is er helaas een einde gekomen aan deze spiegelselfies, omdat het 's morgens te donker is om mijn outfit mooi op de foto te krijgen. Ik hoop in ieder geval dat jullie het leuk vinden om al deze outfits nog eens op een rijtje te zien. Wat voor een outfit vind je het leukst staan bij mij? Heb je een of meerdere favorieten? Liefs!

9 opmerkingen:

  1. Superleuk allemaal! Ik vind je gele blazer zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoveel leuke combinaties! Ik vind het altijd zo leuk dat je zulke vrolijk gekleurde kledingstukken draagt, ik draag eigenlijk alleen maar zwart en wit haha. Echt leuk dat je zoveel verschillende outfits op de foto hebt gezet :) Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf ! Ik vind ze allemaal erg leuk :)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk om te zien! Zitten echt hele leuke outfits tussen :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een super leuk artikel! Je hebt een leuke style!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alles is zo leuk! Ik vind vooral die outfitjes met die statement kettingen heel erg leuk bij je staan! Jammer dat het nu te donker is om spiegelselfies te maken 's ochtends ! ;(

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.