vrijdag 19 september 2014

15 favoriete foto's van afgelopen zomer

Het leek me leuk om eens een blogpost te vullen met mijn favoriete foto's van afgelopen zomer (en lente..). Herkennen jullie de foto's? En wat zijn jouw favorieten?


Deze foto maakte ik in Florence. Het is denk ik na Rome mijn favoriete stad in Italië. Deze kathedraal was echt prachtig om te zien!

Dit was mijn favoriet van mijn portretfoto's die ik altijd bij mijn outfitfoto's maak.

Volgens mij hoef ik hier niet echt wat over uit te leggen. This was so good. Een frietje op Bevrijdingsfestival!

Ik houd altijd heel erg van detailfoto's. Deze snoepkleurtjes maken me vrolijk.

THIS KID. Ook dit was in Florence. Ik vond haar zó schattig, dat ik echt een foto van haar moest maken.

Wauw. Dit Nederlandse paar trouwde in Siena. Ik vond het geweldig dat ik van zo dichtbij wat foto's van ze kon schieten. Sprookjesachtig.

Deze foto is favoriet, omdat ik dit outfitje superleuk vond om te dragen en de beker met fruit zo lekker was.

Een straat in Trastevere in Rome. Ik ben helemaal gek van die huisjes in pasteltinten.

Fontana del Moro op Piazza Navona in Rome. Een geweldig plein. Deze foto doet me daaraan terugdenken.

De Sint Pieter in de avond. Op deze foto ben ik wel een beetje trots, ik vind hem zelf in ieder geval erg mooi.

De Santa Maria Maggiore. Dit was de eerste kathedraal die we in Rome bezochten en het goud blonk je tegemoet. Echt heel innemend.

Dit was een van de lekkerste ijsjes die ik in Rome at. Bueno en amarena.

Dit was op Koningsdag. Ik vind het een zeer gelukt plaatje.

M'n leukste outfitfotopose!

De kleurtjes van mijn agenda, pennen en bureauspulletjes passen zo leuk bij elkaar!

17 opmerkingen:

  1. Wauw, prachtig! Ik waan me weer helemaal op vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi overzicht van prachtige foto's, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's! Ik ben nog nooit in Italie geweest, maar als ik dit zie wil ik er echt een keer heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwauw wat een supermooie foto's! Die van het bruidspaar is zo mooi en die foto van je frietjes ziet er ook zo goddelijk uit!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke en mooie foto's!! De foto die je hebt gemaakt van het pas getrouwde stel is nog steeds zo pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie foto's! De eerste is denk ik mijn favoriet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Denise! Weer mooie foto's...Groet Edwin.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's! Ik ga morgen na Rome en na het zien van jouw foto's heb ik er helemaal zin in gekregen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig overzichtje! Dat Chinese meisje is inderdaad super schattig hahahah. De Sint Pieter in de avond foto is inderdaad ook erg mooi ja! En die foto van koningsdag vind ik ook heel mooi, die tulpen zijn zo leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De foto's die jij maakt zijn altijd zo mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, je maakt altijd prachtige foto's! Je lay out is trouwens weer heel leuk! Foto 1, 2, 4 en 10 zijn mijn favorieten. :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zulke mooie foto's! Echt! prachtig.
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooie foto's! Echt heel professioneel!

    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.